Ben aviat, una nova pà gina d’inici de la web corporativa
Comencem el nou curs amb un canvi d’imatge en el nostre espai web corporatiu el qual és més accessible a l’anomenat “web 2.0″, és a dir, a les xarxes socials i a nous suports com vÃdeos. Ben aviat estarà on-line.
L’objectiu d’aquest canvi és facilitar al mà xim l’accés a les diferents xarxes socials i la navegació per les diferents seccions de la pà gina. Amb les millores aplicades, el navegant podrà veure vÃdeos, accedir al Facebook, Flickr, Youtube o al Twiter de l’entitat amb només un clic i des de la pà gina d’inici. Es tracta d’una millora per a guanyar en agilitat i transparència aixà com per donar visibilitat a la presència que Mas Albornà té a Internet a través de les xarxes socials on hi té canals. D’aquesta manera, ens podem apropar més a la informació i, en defintiva, conèxer de més a prop el dia a dia de la nostra organització. Ara buscar allò que es vol consultar és més fà cil!
Amb la nova pà gina d’inici a Mas Albornà millorem la nostra interacció de les noves tecnologies i l’aplicació de serveis multimèdia. Aixà la nova proposta que plantegem combina à gilment l’ús de vÃdeos i diferents continguts audiovisuals per tal de reforçar les notÃcies i seccions de la pà gina.
A Mas Albornà treballem dia a dia per millorar la nostra incorporació amb les noves tecnologies i adaptar-la a les necessitats de les persones amb discapacitat i malaltia mental.

