Jornades de comunicació de Sinergrup
Â
El passat 12 de novembre, el conjunt d’entitats que configuren SINERGRUP (Fundació Onada de Tarragona; La Fageda d’Olot; Fundació Santa Teresa de El Vendrell; Ginesta de Valls; Sant Tomà s de Vic; Viver de Bell-Lloc de Cardedeu; Fundació Tallers de Barcelona; Fundació Onada de Tarragona; Tegar  de Vilanova i la Geltrú i Mas Albornà ) van celebrar la primera trobada de responsables de comunicació.
La jornada va tenir lloc a Sant Sadurnà d’Anoia, al local d’entitats. Allà , els responsables de comunicació van debatre de manera conjunta i oberta les problemà tiques amb què es troben, quines són les necessitats del sector en matèria de comunicació, etc.
I és que la comunicació ha esdevingut en aquest 2007 un element clau en les estratègies de les entitats de Sinergrup, per la qual cosa, una trobada d’aquesta mena, on s’hi van intercanviar experiències, comentar problemà tiques comunes aixà com pensar en idees comunes va resultar molt i molt positiva.


16/11/2007 a las 8:59
Des de TEGAR, a més de subscriure el profit tret tant de la jornada, com del fet d’haver constituit un veritable equip de treball, volem agraïr la hospitalitat i saber fer de la Fundació Mas Albornà .
18/11/2007 a las 12:38
Des de VIVER DE BELL-LLOC ens adherim a les valoracions positives publicades i desitgem que aquest sigui un primer pas d’un llarg camÃ. ENDAVANT !!!